satanindistortion

H(IV)TC

Kategori: Allmänt

 
Jag som har lovat dyrt och heligt att jag aldrig ska ha en HTC eller någon som helst Android-telefon. Eller lovat och lovat, det har liksom varit en självklarhet. Men nu har jag en i alla fall.
 
Eller ja, till låns bara. Jobbtelefon. Det ska väl gå bra.
 
Ska man känna sig vuxen när man har en privat mobil och en jobbmobil?
 
Anyway, en arbetsdag kvar på Folkbladet. Känns... lite vemodigt faktiskt. Fast samtidigt så slutar alla sommarvikarier nu, så det skulle inte vara samma sköna gäng om jag jobbade kvar. Lite av en avslutningsdag i dag när flera stycken slutade för sommaren. Kändes lite konstigt, alla ska åt sina håll till hösten. 
 
Det kommer i alla fall bli grymt kul att börja på Extra igen på måndag! 
 
Nu ska jag leta lägenhet i Linköping. Mission impossible.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: