satanindistortion

Årets låt?

Kategori: Allmänt

Sitter och glor på Musikhjälpen. Jag älskar när Kakan kommer in, skulle inte förvåna mig om hon är en av programledarna nästa år. Kanske hon, Per Lernström och Ametist Azordegan. Hon var väl för några år sen? Skulle va kul om hon kom tillbaka.
 
 
 
Hur som helst så filar jag också på en lista på årets tio bästa låtar.
 
Det va en jobbarkompis som snackade om att han också några kompisar ska göra varsin lista och lägga upp på twitter. Tio låtar, tio dagar. De börjar med plats tio i morgon, så det är kort deadline, men jag antar utmaningen!
 
Tror ju inte att det blir så svårt att välja ut tio låtar, men att rangordna dem blir värre. Att utse en låt som är årets bästa, det är ju galenskap! Omöjligt!

Men jag ska försöka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: