satanindistortion

Du måste finnas!

Kategori: Allmänt

Sitter och väntar på att Homeland ska gå klart på tv så jag kan se det på SVT Play. Och varför det då? Jo för att det är så dålig signal eller nåt så bilden bara hackar.
 
Störtljligt! Bort med gammel-tv och börja sända allt på nätet i stället!
 
Det verkar förresten på Instagram som att både Filip och Fredrik och Ulf Malmros kommer att vara med hos Jenny Strömstedt i kväll. Vilket jävla uppställ i så fall! Fast det går väl inte heller att se då?
 
Får ägna mig åt nåt annat så länge. Som att kolla på det här klippet. Här kan vi snacka om en sjuk jävla KÄNSLA:
 
 
Det bästa med det där klippet är förresten nästan kvinnan som står bakom till höger om Helen Sjöholm, som ser ut som att hon kommer börja grina vilken sekund som helst. Och att kameran skakar till lite PRECIS i slutklämmen. Vet inte om det är meningen eller en olyckshändelse, men det är effektfullt!
 
Det här är förresten minst lika bra, om det inte vore för det sjukt sunkiga ljudet under hela den produktionen:
 
 
Satt och kollade på Majas dag i Så mycket bättre i går. Det var nog det första hela programmet jag har sett tror jag. Och av vad jag har sett tidigare så var ju det här det bästa hittils. De andra slaktade ju inte låtarna totalt, och Majas storys från både innan och efter The Sounds slog igenom var ju fantastiska!
 
 
"Sveriges enda kvinnliga rockstjärna" skrev aftonbladet. "Sveriges enda rockstjärna" PUNKT säger jag. Eller hon får dela den med Thåström, men sen är det stopp!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: