satanindistortion

NI kan kalla mig för Sundance Kid

Kategori: Allmänt

Ja jag brukar irritera mig på folk som klagar på att de har sovit dåligt (hur är det mitt problem?), men fy fan i natt låg jag klarvaken till fyra-halv fem innan jag somnade. Sen drömde jag bara massa jobbiga drömmar om jobb och skola, och så vaknade jag vid tio igen. Pissigt är vad det är.

Hur som helst, det blev en trevlig lunch på Gusto med Jimmy och Oskar, lite kaffe efteråt piggade upp. I kväll blir det hockey och folköl. Manligt.

Fick mitt schema till sommarjobbet idag med, ser riktigt bra ut! Enda minuset är väl att jag jobbar varje måndag, så någon måndagsklubb förutom premiären blir det inte tal om. Men det är smällar man får ta, jag är ledig desto fler helger.

Så att ehh, så ligger det till.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: