satanindistortion

Hästbandet

Kategori: Allmänt

Ledig fredag = jobbsökande. Har skickat iväg mail till en buttload stockholmsmedier, ska maila några ytterligare senare i dag. Eller i morgon.
 
Nu ska jag ta en promenad och lyssna på Filip och Fredriks nya pod. Och Alex och Sigges kommer ju idag med! Tycker det är fantastiskt att de har bytt till fredagar. F&F's pod kom ju på fredagar till att börja med, och det blev liksom någon speciell fredagsstämning när man gick från skolan, lyssnade på podcasten och såg fram mot helgen.
 
Försöker lyssna in mig på Band of Horses med. Har en kollega som ska se dem i kväll, och jag vet för övrigt många som gillar dem. Jag har aldrig fastnat för dem, men det kanske är dags nu. Det vore ju så jävla typiskt mig om jag började digga dem stenhårt typ i morgon och får vänta några år innan jag kan se dem live.
 
Aja.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: