satanindistortion

Riff-Ralf

Kategori: Allmänt

R

Då var det klart att Ralf Gyllenhammar ska vara med i Melodifestivalen. I rosa kostym och allt.

Och varför i helvete lägger jag ner så mycket energi på att bli irriterad på det här? Jag skiter väl i det egentligen, han får göra som han vill. Om han vill förnedra sig genom att vara med i skiten får han väl göra det. Jag hade ändå tappat hoppet om att Mustasch kommer att göra en bra skiva igen 

Men det är ju lite synd, det är det. Det var nog så illa att Nicke Borg var med. Han som en gång i tiden stod på scenen i skinnjacka, full med tatueringar och hög på kokain och levererade odödliga rocklåtar. Att se honom i Melodifestivalen var ju inte roligt.

Och Ralf är ju ändå Ralf. Han var ju stenhård en gång i tiden. Okej, han har varit med i Doobidoo och sådär, så man kanske fattade att det var på gång. Men han fick ju lite uppsving när han på fyllan skällde ut Jonas ”Heavy” Stentäpp för hans sunkiga intervjuteknik.

Men nej, här kommer nådastöten en måndag i november. Jag ska inte vara sådär tråkig och säga att jag aldrig mer kommer att lyssna på Mustasch, det kommer jag ju göra precis som att jag kommer att fortsätta lyssna på Backyard Babies.

Men det är förbannat tråkigt, det är det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: