satanindistortion

Skjut mig!

Kategori: Allmänt

Har suttit på jobbet hela dagen utan internetuppkoppling på mobilen på grund av nån driftstörning i Norrköpingsområdet hos Tre. Har alltså inte kunnat lyssna på Spotify.
 
Tar tåget hem, och det stannar förstås vid perrongen allra längst bort så jag i princip får dubbelt så långt hem.
 
Kommer hem och är SVINhungrig. Håller alla tummar för att jag har franskbröd hemma så jag kan göra toast och få i mig något varmt. Men nej. Det blir torra ostmackor och knäckebröd till kvällsmat.
 
"Hann ju i alla fall hem till premiären av Mitt liv är ett skämt", tänker jag och drar på teven. Och femman funkar inte, precis som trean och sexan. Märkligt nog är det ingen driftstörning i Mjölby enligt tele2.se.
 
"Laddar väl ner säsongspremiären av Dexter då", tänker jag och försöker gå in på piratebay. Funkar inte, sidan ligger nere.
 
Nu fanns den på en annan sida, men seriöst. Hur mycket kan livet jävlas på en kväll!?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: