satanindistortion

Show för hela slanten

Kategori: Allmänt

Har redigerat lite bilder från New York. 
 
640 stycken.
 
Tog en jävla tid. Men nu har jag fixat ett fotoalbum som jag har på datorn och iPaden, smidigt som tusan. Ska välja ut lite att slänga upp på fejjan med. När jag orkar...
 
Vad som verkade bli en pissig dag med försovning och Opeth-väder blev en jävligt schysst dag på jobbet. Var på en företgsmässa på Cloetta Center och gjorde ett jobb därifrån. Tog ett snack med Mark Levengood som skulle föreläsa. Trevlig prick! 
 
 
Sen intervjuade jag en snubbe från linköping som är med i X Factor. Ganska trevlig han med!
 
Och så en artikel på ett åtal också, så sket ur mig tre jobb idag. Känns bra att vara lite produktiv.
 
På fredag drar jag och Philip och hämtar våra TJ-jackor. KING! Och så ska vi köpa plåtar till Eddie Izzard i Linköping. Det kommer också bli KING!
 
 
Och det ser ut som att jag kommer åka och se Alex Schulmans show Älska mig. Mycket nu! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: