satanindistortion

Sibille och OtursOlga

Kategori: Allmänt

Sista avsnittet av Homeland säsong två igår kväll. Sjukt bra förstås, det är en av de mest högkvalitativa tv-serierna de senaste åren.
 
Den här säsongens avslut var inte lika sitta-som-på-nålar-hela-avsnittet som första säsongens final. Men de sista 20 minuterna var gastkramande bra och nu är det bara att se fram mot tredje vändan som kommer i höst.
 
Dagens upptäckt 1:
 
 
 
Ja jag har ju läst en del om Sibille Attar men har inte tagit mig tid att lyssna. Men den här låten är så jävla bra! Kommer följa Sibille med stor spänning under 2013.
 
Dagens upptäckt 2:
 
Ni som twittrar små putslustigheter och sanningar om livet (ja jag har själv gjort mig skyldig till det vid flera tillfällen), ni kan sluta med det. För jag har hittat det roligaste twitterkontot: OtursOlga.
 
 
Jag bjuder på några exempel:
 
Äntligen ett bra foto. Fartkameran.
 
Hittar äntligen sin biologiska far. Darth Vader.
 
Flyger inrikes. Jetlag.
 
Familjekväll. Inte bjuden.
 
Kollar Titanic i 3D. Drunknar.
 
Vinner på lotto. Hyperinflation.
 
Promenerar utan problem in i Mordor. Glömmer ringen.
 
Armbrytning. Bryter armen.
 
Stackars Olga!
 
 

Kommentarer

  • Daniel C säger:

    Sibille Attar är asgrym! Lyssna även på fantastiska The day och P3-superhiten Alcoholics! Tumme upp på dem båda! :-)

    2013-01-09 | 23:21:51
    Bloggadress: http://ironiskagenerationen.blogspot.se/

Kommentera inlägget här: