satanindistortion

1000 answers

Kategori: Allmänt

"JAG HAR ONT I MUSKLER JAG INTE VISSTE FANNS!" för att använda en gammal sliten klyscha. Vi spelade brännboll med klassen i dag. Och jag är inte säker på att jag kommer kunna gå i morgon. Visst jag springer spåret ibland, men de där spurterna för att hinna till nästa säkra punkt innan man hör "BRÄND!!!" - no me gusta. När spelade man brännboll sist liksom? I sjuan? Herregud, då kunde var man ung och fräsch och kunde ösa på utan att få ont i benen och andning som Darth Vader.

Hursomhelst. Det var kul.

Bokade biljett till Kent i Norrköping 27 juli. Kommer nog bli grymt, de fick ju fan en femma i DN för konserten på Cirkus i går.

OCH nu på kvällen hittade jag The Hives nya platta på piratbukten. Tankade ner den, något ambivalent. Det är på fredag den släpps och det är något speciellt med att ha kvar förväntningarna tills releasedagen. MEN fan jag kunde inte hålla mig, och satan så bra det låter. 31 minuter lång, räcker så. Ska lyssna igenom den lite mer, men just nu ligger den på 4 plus.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: