satanindistortion

2013-02-20

Kategori: Allmänt

Vilken dag!
 
Ett enormt datastrul i hela koncernen ledde i slutändan till att det inte kommer ut någon Extra i morgon. Vi hoppades i det sista att det skulle lösa sig, men när klockan var sex och redaktionssystemen fortfarande inte hade kommit igång och inte en sida var gjord, då var det inte så mycket mer att göra.
 
Aja, man ska väl vara med om det också nån gång. Ska bli spännande att se hur det går för de andra tidningarna som påverkades, får se om tex Corren kommer ut i morgon.
 
Hur som helst har jag intervjuat Petra Marklund i dag och hon var väldigt trevlig och rolig att ha att göra med. Artikeln kommer på fredag nästa vecka.
 
 
Det är också en trevlig dag vad gäller skivsläpp. Både Sibille Attar och Mattias Alkberg släppte album i dag. På grund av nämnda datastrul på jobbet har det dock inte varit så mycket fokus på att lyssna igenom skivorna, men det ska jag ta igen asap!
 
 
Sitter och tittar på Grammisgalan nu och hittils är det ju ett skämt. Återkommer med reflektioner senare.
 
Och just det, en sista grej. Jag prenumererade på tidningen PC Gamer för typ 8-9 år sen. Och sen jag slutade prenumerera har det med jämna mellanrum återkommit telefonsamtal och brev från tidningens säljare som undrar om jag inte kan tänka mig att prenumerera. Senast jag fick ett telefonsamtal var för bara ett par veckor sen och jag trodde jag var tydlig nog då: Nej! Jag vill inte prenumerera, ni har ringt mig flera gånger nu och jag säger det igen: Jag vill INTE ha någon tidning!".
 
Men vad fan ligger det i brevlådan när jag kommer hem idag? Ett jävla brev från PC Gamer med tre olika prenumerations-alternativ. HUR JÄVLA SVÅRT SKA DET VARA ATT FATTA!?!?!?
 
Jag brukar inte lacka ur på sånt här men i morgon är det jag som ringer upp någon ansvarig och säger vad jag tycker.
 
 

Kommentarer

  • Sara säger:

    Ungefär som jävla Ellos! Det är alltid någon skit i brevlådan därifrån även fast jag har sagt upp mig som kund...!!

    2013-02-20 | 20:59:21

Kommentera inlägget här: