satanindistortion

The purge

Kategori: Allmänt

 
 
Sitter och lyssnar på Slikpknot och påminner mig själv om att de faktiskt var intressanta en gång i tiden. Nu har jag knappt lyssnat på dem sen slutet av gymnasiet, som är sex år sen.
 
Psychosocial och Snuff var väl bra låtar, men det är ju inga People=shit eller Pulse of the maggots direkt. De gamla låtarna håller i alla fall fortfarande. Ingen kan vråla som Corey!
 
Ikväll har jag och Robban varit och sett The Purge på bio.
 
 
En habil skräckis som rekommenderas om man är inne på sånt. Jag ger den tummen upp!
 
Game of Thrones-tittare känner igen Cersei Lannister i en av huvudrollerna.
 
 
Sitter förresten och funderar lite på den kommande Batman/Superman-filmen. Denna oönskade bastard som borde fått stanna i någon manusförfattares huvud.
 
 
Jag tänkte - något naivt kanske - att Hollywood kunde lämna Batmanfranchisen i fred efter Christopher Nolans episka trilogi. I åtminståne några fler år. Men nej, här ska tjänas cash.
 
Båda två lever i fiktiva städer. Superman är en utomjording som har alla superkrafter man kan tänka sig, medan Batman är en vanlig (jävligt stryktålig) snubbe med en massa gadgets. Kort sagt har deras världar inget med varandra att göra.
 
Och så gillar jag inte Superman heller.
 
Men, det ska bli intressant att se slutresultatet, det är ett som är säkert...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: