satanindistortion

En dag av bajsmackor

Kategori:

I morse klippte jag mig. Ingen på jobbet la märke till det.

Sen fick jag ett hatiskt mail från en gubbe som var förbannad på en krönika jag skrev. Han kallade mig kommunist, slödder utan utbildning och kunskap, samt maktlös skit i en småstad. Han tyckte också jag borde eldats upp som foster.

Nu försöker jag se på Kristallen på femmans playkanal, som har tekniska problem och inte funkar.

MEEN, jag känner mig inte nedslagen för det! Jag köpte en fin kavaj i förmiddags. En riktig jävla gubbakavaj. En hipsterkavaj.

Och klippningen blev ju bra. Och det där hatmailet var ganska roligt. Och jag käkade en god frukost ute på stan.

All and all en ganska bra dag.

Kommentarer

  • Tobbe säger:

    Jag vill se hatmejlet! Och Krönikan!/ Taxner

    Svar: Krönikan ligger nånstans längre ner i bloggen. Vet i fan om jag ska publicera mailet :P
    satanindistortion.blogg.se

    2012-09-06 | 08:09:58

Kommentera inlägget här: