satanindistortion

Börjar jobba imorgon

Kategori: Allmänt

Hade ett par jävligt trevliga dagar i Stockholm. I går hängde vi hos Penta och drack lite bärs, spelade tvspel och lagade mat. I dag blev det en tur på grönan och skansen, första gången jag var på båda ställena så det var kul!

Nu har jag landat i soffan och ska glo på fotboll. Lite synd att jag jobbar i morgon kväll när Sverige spelar första matchen, men det lär vara fart på sportredaktionen i alla fall.

Det ska bli sjukt kul att börja jobba i morgon i alla fall. Nu börjar verkligen det RIKTIGA arbetslivet. Och jag har inget emot att pendla två timmar om dagen när jag jobbar, kommer ha sjukt mycket tid att lyssna på podcasts och läsa. Har upptäckt Värvet, en grym podcast med en kille som heter Kristoffer Triumf som intervjuar diverse intressanta människor (kändisar). Grymma intervjuer med genomtänkta frågor. Rekommenderas!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: