satanindistortion

En pessimist i sitt livs form

Kategori: Allmänt

På väg hem efter ännu en kväll på bladet. I morgon ska jag vara reporter. Ska bli jävligt kul att få skriva lite artiklar igen! Det enda abret är att jag kommer hem typ tolv i kväll, kommer inte somna förrens sådär två- halv tre, och kommer vara DÖD i morgon bitti.

Men det ska bli SJUKT gött när klockan slår fem och jag går på två hela dagars ledighet. Är jävligt pepp på midsommar, vilket väl betyder att det kommer suga, det brukar va så det funkar när jag är taggad på nåt. Det visar sig väl...

Jag köpte första numret av Miss World innan jag drog till jobbet med (slog till på senaste Empire också, det skadar ju inte) och hann i stort sett bara bläddra igenom den på tåget. 260 sidor för 90 pistoler är inte illa pinkat alltså! Många snygga reportage och mycket foto och konst. Värt!

DETTA OM DETTA. Nu ska jag uthärda resten av den här tågfärden och peppa inför återresa om sju timmar...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: