satanindistortion

Rock n roll train

Kategori: Allmänt

Sitter på tåget mot Stockolm, har precis lyssnat igenom F&F's senaste podcast. Helvete vad mycket bra podcasts det har börjat dyka upp; Filip och Fredrik, Alex och Sigge, Luuk och Lokko, Värvet och alla bra program från SR som läggs upp på itunes.

Det är bra, då kommer jag ha mycket att förströ tiden med när jag pendlar två timmar om dagen till sommarjobbet som börjar på måndag.

På tal om det ska jag bli seriös med det här med matlådor nu. Så pass seriös att jag gjorde ett veckoshema igår med vad jag ska laga för mat varje dag, annars blir det inte gjort.

I går firade jag syrrans student. En jävla flyt-vecka för familjen Tideman, i tisdags tog jag examen och Emma tog körkort, och i går tog Erika studenten. Fint så.

Snart framme i Stockholm nu, ska spana in Pentas nya lägenhet och så ska vi väl göra stan. All in!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: