satanindistortion

Upp och ner

Kategori: Allmänt

Höga berg och djupa dalar just nu.

Examensarbetet känns som att det har kört in i en bergvägg i 200 kilometer i timmen. Vet inte hur det ska lösa sig. Det är aldrig för sent att ge upp, som farsan brukar säga...

MEN jag väljer att fokusera på något roligare istället. Jag var ute och sprang förut och kom på en så JÄVLA bra idé. Jag och Philip har snackat om att resa nånstans ihop ett tag, och jag har blivit för jävla sugen den senaste tiden. Och eftersom hösten just nu är ett oskrivet blad så skulle det passa perfekt att spara pengar och sticka iväg nånstans efter sommarjobbet. Så jag skrev till Philip och föreslog att vi gör en episk vecka i New York! Svaret:

"Bro!!! Det där är ta mig det bästa jag hört!!!"

Så vi ska ses nu nån dag och börja planera. Jag är så JÄVLA exalterad över det här. Fan va kul det kommer bli!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: