satanindistortion

Graveyard!

Kategori: Allmänt

Har flugit solo på redaktionen hela dagen och har fått ihop ett jävligt schysst jobb om avsaknaden av unga politiker. Läs och begrunda på måndag!

Nu är det så kallad helg, och det ser ut att bli en bra jävla helg om jag får säga det själv.

I kväll är det Graveyard på Dynamo i Norrköping. Femte gången jag ser dem. Första gången utan komplett orginaluppsättning däremot. Basisten Rikard Edlund har ju tagit ett break och någon (som jag inte riktigt vet vem det är) kör som ersättare under turnén. Hoppas det kommer vara lika bra som vanligt, de är vanligtvis ett sjukt tight liveband.

I morgon tar jag en sväng till Linköping på dagen och på kvällen ska jag till Norrköping och gå ut och äta med jobbet. Avtackning för Daniel som jobbade sin sista dag i går.

Så det blir nog en grym helg. Sen är det kanske en sliten Fredrik som jobbar på söndag. Vi får se.

Förresten jag måste tipsa om den här. Kanske den mest passande Hitler reacts-videon hittils:

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: