satanindistortion

Rihanna

Kategori: Allmänt

 
FAN vad trött jag blir när jag läser om Rihannas jävla fasoner.
 
När hon spelade på Berns i fredags var hon tre timmar sen. Tre! Jag hoppades att det bara var Axl Rose som ägnade sig åt sådant, men tyvärr, det finns fler. Det är så jävla respektlöst mot sina fans att låta dem stå och vänta.
 
Markus Larsson på Aftonbladet fick en glimt av setlisten från scengolvet på Berns också. Där stod det "STOCKHOLM", understruket, inringat och försett med pilar. Hårt turnérande musiker som glömmer var de befinner sig är inget nytt, men jag får ändå rysningar när tänker på det.
 
Nu har hon också gått ut och bett om ursäkt för att hon i princip inte visade sig för de runt 250 (!) journalister hon hade mig sig på planet under sjudagarsturnén. "Jag vet att ni inte fick så mycket smuts. Men jag var tvungen att sköta mig. Jag lät ändå som skit”, säger hon.
 
Jag vill inte säga att hon är en diva, för det ordet känns ändå positiv i någon bemärkelse. Jag skulle snarare säga att hon är jävligt arrogant och, som sagt, respektlös mot sina fans.
 
Jag hoppas att det kommer en backlash och att hon får uppleva uttrycket crash and burn.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: