satanindistortion

Plåtar

Kategori: Allmänt

Mycket att göra i morgon!
 
Ska boka biljetter till Ghost i Linköping. Sen ska jag boka biljett till Iron Maiden i Malmö. Sen ska jag till Linköping och hämta biljetterna till Ghost, Iron Maiden i Stockholm och Iron Maiden i Malmö. Sen ska jag jobba. Sen ska jag hem och då ligger förhoppningsvis biljetten till Iron Maiden i Hamburg i brevinkastet.
 
Och just det, Graveyards nya platta släpps i morgon också. Först fick jag ett mail med en bekräftelse att den var packad och skickad. Sen fick jag ett mail om att hela släppet var uppskjutet till fredag för att skivbolaget inte hade levererat skivorna. Vad ska man tro?
 
Nu ska jag lägga mig i bingen och kolla på Apples keynote från tidigare i dag. Den bjöd ju på både högt och lågt. Nya Macbooken med 13" retinaskärm är "VILL HA". Men iPad mini? What's the point? Det kanske jag fattar när jag har sett Phil Schiller presentera den...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: