satanindistortion

TJ

Kategori: Allmänt

Mycket biljettbokande nu.
 
I torsdags köpte jag och Philip biljetter till Eddie Izzard i Linköping i april. Tror det kommer bli grymt!
 
Och i dag köpte jag biljetter till Iron Maiden, Friends arena den 13 juli. DET kommer bli så jävla kick-ass! Väntar bara på att de ska annonsera ut fler europa-datum så man kan planera upp en schysst sommarturné. Sugen på att se dem i typ England, Frankrike och kanske Spanien. 
 
I går hämtade jag och Philip våra Turbojugendjackor. Nu känner man sig som en riktig krigare. Och det dröjde inte länge innan responsen kom. Gick ner till systemet för att handla lite bärs, tjejen i kassan:
 
"Får jag se på legetimationen, jag tror jag känner igen dig men det är lika bra att vara på den säkra sidan. Men nu kommer jag i alla fall känna igen dig, med Turbonegrojackan..."
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: