satanindistortion

Winter is coming

Kategori: Allmänt

Säsongstart av Game of Thrones i dag! En av årets mest efterlängtade förstås, det har gått nåt år sedan man senast fick besöka Westeros.
 
Och för att friska upp minnet kan det vara bra att ta en titt på det här släktträdet.
 
Jag ger säsongspremiären en stark trea, inte ett särskilt händelserikt avsnitt. Men jag ser fram som fan mot den här säsongen. Jag vill se Jon Snow fightas mot White Walkers, Arya återförenas med sin familj och framför allt: Jag vill se Daenerys Targaryen använda sina drakar för ett seriöst försök att ta över Järntronen.
 
Det kan bli KAOZ med Joffrey!
 
 
Nåt helt annat: Lana Del Reys fantastiska cover på Leonard Cohens "Chelsea hotel no. 2".
 
 
På pricken en vecka kvar till konserten på Annexet. Gött!

Kommentarer

  • Erika säger:

    Jag ser fram emot kaoset Lady Maergery skapar i Joffreys skalle :-)

    Sen var det en bra men sorglig scen mellan far och son Lannister...

    2013-04-01 | 21:46:57
  • Sara säger:

    Men eller hur! Det kommer inte bli nådigt för den lille kungen..! Hehe

    Och pappa Lannister.. Fy fan!

    2013-04-02 | 10:58:49
    Bloggadress: http://sara1989.blogg.se

Kommentera inlägget här: