satanindistortion

Hipstermagasin

Kategori: Allmänt

När Resume skriver "Hipstermagasin" i en rubrik kan jag inte hjälpa att jag blir sjukt exalterad. Och det var alltså så jag upptäckte att det finns ett nätmagasin som heter Radar Magazine. 
 
Varför har jag inte upptäckt det tidigare? Verkar ju hur schysst som helst. Äntligen ett magasin som verkligen är anpassat för att läsas på nätet (jag antar att det har blivit bättre med den relaunch av sidan som Resume skriver om).
 
Fick nya numret av Café i dag med, med den här intervjun:
 
 
Jag är så jävla taggad på det här reportaget. PRECIS lika mycket för att det handlar om Henrik Schyffert som för att det är Fredrik Wikingsson som har skrivit.
 
Alltså det är ju en sån skribent man vill bli. När man kan sätta sitt eget namn i puffen och det liksom blir en kvalitetsstämpel. Blir jag det, då har jag nått mitt mål!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: