satanindistortion

Hypad musik

Kategori: Allmänt

 
 
Den här låten är så jävla bra! Hela skivan är för övrigt bra, man får ju lite dåliga vibbar av att "Flytta på dig" blev en sån sommarhit. Men det finns mycket bra att upptäcka här.
 
Den här är också bra som fan:
 
 
Riktigt hypad skiva. Jag tycker den är bra men kanske inte så bra. Inte riktigt min musik.
 
På tal om hypad skiva så lyssnade jag igenom Blood donation av Mariam the believer. Fastnade inte alls för det, kanske växer efter ett tag. Men jag är tveksam.
 
I morgon ska jag i alla fall lyssna igenom två av förra årets mest hypade skivor:
Coexist av The xx
 

 
 
Coexist tyckte jag var sådär när jag hörde den första gången. Men jag tror ändå på den, man måste nog bara vara på rätt humör. Det jag har hört hittils av Jake Bugg låter som en skamlös Dylan-kopia. Men det behöver ju inte vara fel...
 
Här är förresten nya videon från The Lonely Island, som ger sig på YOLO:
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: